Posted on: August 20, 2023 Posted by: ocqt Comments: 0

kvinnelige vennskap er noen av de mest fantastiske, mektige, og i noen tilfeller kompliserte forhold i kvinners liv. Har du noen gang hatt noe du ønsket å si til en venn, men ikke? Har du noen gang ønsket at du kunne gå tilbake i tid for å si noe du ikke gjorde? I P.S. Det jeg ikke sa, Megan McMorris samler en samling av usentige brev skrevet av et bredt spekter av kvinnelige forfattere til venner både nåværende, tidligere og avdøde, som dekker, i redaktørens ord, “BFFs, frenemies og alt derimellom. ”

Fra berøringen av We of Me av Jacquelyn Mitchard om den typen vennskap som er så intens at det overlever til og med en femårsperiode med stillhet, til Kristina Wrights det siste brevet om et vennskap med en eldre kvinne som fant sted praktisk talt gjennom brev , til McMorris ‘eget bidrag hva ville Diane gjøre med den typen ekte vennskap som varer, P.S. Gir en titt inn i de private tanker og følelser fra forfatterne. Hver leser vil uten tvil finne paralleller til sitt eget liv – å huske kameraten som flyttet over hele landet, men fortsatt er fortsatt et pulserende minne, eller college -kompisen som har forblitt en pålitelig venn til tross for sjelden kontakt.

Denne boken vil hjelpe kvinner med å forstå noen av sine egne kompliserte vennskap, og kanskje tilby inspirasjon til å komme i kontakt med lenge tapte, men ikke glemte venner. Det vil helt sikkert få leseren til å verdsette sine egne vennskap, og muligens tjene som en peker som det alltid er bedre å si hva du trenger å si mens du fremdeles kan, i stedet for å vente til det kan være for sent. En fantastisk samling, denne boken burde gå på hver kvinnes lesing og gave, liste.

Megan McMorris er frilansskribent med base i Portland, OR. Hun er redaktør for kvinners beste venn: Kvinnelige forfattere på hundene og kattkvinnene sine: kvinnelige forfattere på sine feline venner, og har skrevet guider til å vandre i Oregon og Pacific Northwest. Hennes utendørs spalte, Misadventures, vises på den orongiske. Megan har også skrevet for virkelig enkel, glamour, ledende lys, forebygging, kondisjon, selv, kvinnens dag og form, blant annet. For mye mer informasjon om Megan, sjekk ut nettstedet hennes.

Og hvor, kan du spørre, er katteforbindelsen her? I tillegg til å være redaktør for The Fantastic Anthology Cat Women: Female Writers on sine Feline Friends, tilbød Megan også en fantastisk godkjenning for Buckleys historie:

“For de av oss som tenker – eller snarere, vet – at katter har en ting eller to for å instruere oss i dette livet, vil du sette pris på Ingrid Kings historie om katten hennes Buckley.”

Takk, Megan!

Ingrid King